Körkort...

....kan tydligen vem som helst få! Satt och tittade på tv och såg att det finns alldeles för mycket idioter som har körkort! Ganska kul dock att se för såg en gammal kamrat som tydligen ska lära sin morsa att köra bil! Känner ju både honom och hans morsa! Men som sagt vilken idiot som helst kan få körkort! Vad har hänt för övrigt då!? Fick jobb vid 06.10 som jag kom nästa ända fram och så vart det avbokat:(! Sen vart det hem och skjutsa Madde till dagis! Åkte sedan hem och faktiskt så gick jag och la mig bredvid min fru! Som sen gick upp före mig för det var tomt i sängen när jag vakna! Dagen gick sin gilla gång och tvätt togs om hand. Sen ringde bil236 och behövde lite assist med att få upp en Saab. Så iväg och öppna den och tillbaka hem för att hänga tvätt! Sen iväg för att hämta Madde. Hem och kasta upp tvätten hemma! Åkte iväg till Pizza hut och åt, efter det så vart det en fika på Preem! Vart riktigt trevligt fick sällskap av bil 230 och hans Chef sen kom ju även 236 dit så vi hade riktigt trevligt! Nu har vi varit hemma ett tag och fått ett par öl också!:)!!! Nu ska jag nog ge upp det här och vara social med "sonen" och min fru! Ha de nu gott alla!


// Mr Engström


Wallenbergaren utan Wallen undrar hur folk får körkort!

Kommentarer
Postat av: Ammis

Hejsan, Godmorgon o. tack för inlägget på min blogg. Va kul, då kan man kanske uppdatera sig lite vad som händer där bort i Jönköping... ha ha.Robin är ju inte så flitig på att skriva så nu har jag iaf två ställen att se vad som händer. Lycka till med flytten, hoppas det går bra med att ha Robin som inneboende.



Kramelikram till fam. Engström

2009-01-31 @ 07:13:32
URL: http://ammis.bloggagratis.se
Postat av: magnus

235 heter jag nu mera inte 230 balten har 230 och åker med och glöm inte ölen i kväll min vän

2009-01-31 @ 12:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0