Kvällen...

...ska vara på Toyota då de har invigning av sin nya anläggning! Så alla bärgare har blivit inbjudna att närvara. De skall även bjuda på mat och dryck! Sen får man även en tröja! Så en trevlig kväll blir det! Men nu är det ju som så att min fru gjorde illa handen så hon var inte sugen på att gå så vi tackade nej! Håller faktiskt hellre min fru sällskap än är iväg! Tycker lite synd om min fru som har ont! Bonus i allt det här är att man fått lära sig knäppa en Bhå inte bara knäppa up;)!!!

// Mr Engström


Wallenbergaren utan Wallen är ledsen för frun!


Kommentarer
Postat av: 228

SYND....NI MISSADE GOOOOD MAT

2009-01-23 @ 21:24:54
Postat av: 228

SYND...NI MISSADE GOOOD MAT. JAG VANN MÖSSA :-)

2009-01-23 @ 21:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0