Merry New year......

God fortsättning på er alla. Måste få säga att jag hade en så jätte trevlig kväll igår. Hade Robin, Jossan och Magnus över på en bit mat. Vart en trevlig kväll med lite Buzz och väldigt mycket bärgarsnack. (stackars Jossan)!!  Men men.... Efter ett tag dök även Robban upp här, sen var ju klockan nästan 12 så det vart att tränga sig ut på balkongen för 12 slag. Vet inte hur vi fick plats!? Madde orkade inte ända fram hon gick i säng vid 23.15. Efter att vi skålat in 12 så vart det fram med vodka redbull och mer vodka och mer vodka..... en del av oss mår som de förtjänar i dag! Jag var ju skötsam eftersom jag skulle jobba i dag. Så till vodka fansen säger jag gud vad skönt det är att jobba idag!;) Ha ett underbart 2009 alla där ute i cyberrymden!!

// Mr Engström


Ni vet han Wallenbergaren fast utan Wallen......

Kommentarer
Postat av: Eran son

Tack så jättemycket för igår! Har lite ajaj i huvudet idag :)

2009-01-01 @ 13:55:01
URL: http://www.metrobloggen.se/russberg
Postat av: Mamma

Tur att det finns dom som kan ha roligt utan sprit!!



En God Fortsättning på det nya året (från en med lite trångt huvud idag):)



Puss & Kram

2009-01-01 @ 14:15:24
Postat av: Mamma, svärmor, mormor

God fortsättning på det nya året önskar vi i Småland. Hälsningar från grannarna också. Dom tyckte att Jossans bilder från bröllopet var jättefina, och att brudparet var jättevackra. Kramar från två utan huvudvärk idag (en av oss har tydligen lärt sig något efter bröllopet!)

2009-01-01 @ 16:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0