Morgon!

Så då har man fått en natt i sängen igen! Madde var jätte duktig på att gå och lägga sig igår! Hon la sig snällt och direkt. Själv var man vaken alldeles länge! Men min underbara fru lät mig sova i dag! Var skönt att få sova ut. Har aldrig förståt de som har den funktionen i familjen att bara för att jag måste gå upp med barnet så ska du gå upp! Vi har lyckats fördela det till att kliva upp ungeför varannan dag! Om nu inte jag har jobbat natt då låter min fru mig sova! Älskar min fru! Vet som sagt att det finns familjer som har lösningen att sover inte jag sover ingen! Men det är väl deras huvudvärk! Våran "son" har nu bestämmt sig helt hundra! Han ska flytta den 1/4 till oss! Ska bli kul att han kommer med! Vart för övrigt inbjudna på middag hos familjen (rosselberg) Russberg igår! Middagen ska inte vara förens nästa lördag. Mycket trevligt. Familjen Russberg är mycket trevliga människor! Vi var ju där häromdagen men då var det ju bara pappa Russberg som var hemma. Dagen i dag vet vi inte vad den har att bjuda! Funderara på om jag ska börja packa lite kanske tog ju upp lite "banan" kartonger i går men ska väl ta upp lite riktiga kartonger så man kan börja packa ihop ett rum i taget! Så det var nog allt för nu! Ha de gott alla!

// Mr Engström

Wallenbergaren utan Wallen ska nog packa!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0