Natt...

..är det nu! Fick ett jobb vid 1.30 så det var bara att gasa iväg! Var en trafik olycka som jag och bil 242 fick! Kvällen var trevlig har haft fullt upp i dag så jag har ju tyvär inte hunnit förbi chefen. Det var en del att göra i dag så det var bara att ta hand om det! Har faktiskt varit och tittat på ånglok! Men vart inte lång variga då jag fick jobb igen:)! Sen vart det middag väääldigt sent men gott och trevligt var det Bil 230 och "sonen" var här och åt! Sen var det en lugn kväll men som sagt vid 1.30 ringde det! Fick en Bmw som  var smälld! Efter att ha lastat av den så vart det en kaffe med "sonen" och bil 242 på Preem! Nu sitter jag här vid datorn och bloggar vilket jag inte alls borde men men! Ska lägga mig en stund nu! Natt alla!

// Mr Engström

Wallenbergaren utan Wallen borde sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0