Nu så....

..har Madde gått och lagt sig och själv funderar jag nog på att göra detsamma! Man blir trött när det är långa dagar! Har som sagt rullat på i dag. Har prata med mamma typ 10 gånger i dag! Brukar typ höras nån gång i veckan! Men mamma eller kanske ska säga han som hon bor ihop med vart glad idag! 2 Grållar stod på tomten när mamma kom hem! Vet ju egentligen inte hur glad hon är men men! Ska försöka att inte hitta fler "fynd"! Har jour i helgen så det blir lugnt men är ändå bortbjuden på två middagar i helgen! Först ska vi till "sonens" föräldrar nr1 på lördag. Sen ska bil 230 bjuda oss på middag på söndag! Så mat problemet är ju löst den här helgen! Så skönt när man inte behöver fundera på vad man ska hitta på till middag! Så det ska nog bli en trevlig helg. Så ha nu en trevlig helg alla.

// Mr Engström


Wallenbergaren utan Wallen är nöjd trots allt!!:)

Kommentarer
Postat av: magnus den sovande bärgan

förlåt mig att jag inte svara i tele den morgonen sos ringde dig om jobb, jag bara undra vem det som kommentera er blogg och inte vågar skriva sitt namn. med att skriva så mycket skit har dom inget jobb att sköta om dagarna

2009-01-16 @ 22:29:45
Postat av: Mamma

Undrar om jag ska få han till att börja samla frimärken istället...hahaha "asgarv"



Glöm inte ditt löfte "inga fler fynd" LOVA:)



Ha en trevlig kväll!



Puss & Kram

2009-01-17 @ 20:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0