Road tripp...

Så då har vi gjort en road tripp ihop med "sonen" och hans flickvän. Var en trevlig dag vi åkte och tittade på vårat nya hus så "sonen" fick se vart vi tar vägen! Sen ska han väl bara sluta vela så vi vet om han ska flytta med eller inte! Börjar ju bli lite ont om tid då vi snart skall flytta, så "sonen" bestämm dig!!!! För övrigt så har jag kommit fram till att jag inte tycker om januari! Missförstå mig rätt men just nu så är det j-vligt dåligt. Så här dåligt har det inte varit på jätte länge så det är tungt nu! Men vi ska nog ta oss ur denna svacka med. Sen är det väldigt mycket runt omkring som tar energi från en som man absolut inte har tid med! Det är mycket nu!!!! Så sant som det är sagt!!

// Mr Engström

Vem är han Wallenbergaren fast utan Wallen..?

Kommentarer
Postat av: Mamma, svärmor, mormor

Hej! Kära svärson, jag gillar inte heller januari - kallt!!! Men man får se det ur den possitiva sidan. Det har varit vintersolståndet så det blir ljusare och varmare och snart är våren och sommaren här. Snart flyttar ni till ert älskade hus i Mullsjö. Så det finns väl ganska mycket att se fram emot. Hälsa dina och mina kära så mycket, så hörs vi. Kram

2009-01-04 @ 09:53:21
Postat av: Eran son

Jag har bestämt mig, men min älskade spann vatten, jag behöver ett jobb!

2009-01-04 @ 12:36:47
URL: http://www.metrobloggen.se/russberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0