Så ja....

...nu så har man haft att göra ett tag igen! Började dagen med att skjutsa Madde till dagis för att sen åka och hjälpa en farbror som fått stopp på sin bil mitt i en rondell! Lämnade av den för att åka och tanka. Hann precis komma fram till macken då jag fick nästa jobb så det vart till att tanka fort. Iväg för att hjälpa en tjej som krockat! Inte så allvarligt dock! Så hon hade tagit sig till jobbet. Men fronten på bilen var lite intryckt! Så iväg med den till verkstad för att åka till station och där fixa lite reklam prylar! Bil 236 och jag sprättade kartonger och lekte med leksaksbilar;)! Fick jobb igen så det vart till att åka och hämta en skoda av en vääääldigt gammal farbror! Själv kunde jag ju inte hitta nåt fel på bilen men farbrorn stod på sig och ville ha bilen bärgad till verkstad! Så det vart till att lasta och åka! Nu har jag kommit hem och sitter här vid burken. Ska snart skicka Mrs Engström till arbetsförmedlingen. Vad hon nu ska göra där!? Men men!

Ha de nu gott alla och krama varandra i trafiken!

// Mr Engström

Wallenbergaren utan Wallen funderar!!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

VÄLKOMMEN IN TILL MIN NYA BLOGG!



http://jenniesplace.blogg.se

2009-01-16 @ 13:11:01
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0