Så var det...

.. en ny dag som faktiskt har varit bra! Varför inte har haft att göra hela dagen så kan absolut inte klaga. Dess värre vart det för min fru som tyvär fick ta tvätten själv! Men jag försökte dra mitt strå till stacken så jag tog med mig Madde på jobb! Vart även ett besök på MCdonalds!!! Så här började mitt fina inlägg som jag satt och skrev på över 30 minuter! När jag väl sen precis när jag skulle trycka på knappen så hände nåt med blogg.se och hela inlägget försvann utom just början! Så vad har hänt då!? Massor!!! Har haft ett par kanon dagar ur arbetssynpunkt! Har haft fullt upp och lite till. Dagen började med en stulen bil mitt och jag menar mitt på Norrleden. Sen när jag var klar med den fick jag ytterligare en stulen. Men hinner inte åka på den då bil 230 ringer och behöver hjälp. Vi kom fram till att eftersom bil 234 inte svarade så fick SOS ringa och jaga henne då det faktiskt var hennes jobb som jag fick! Så jag sa till SOS att de fick tvinga på det på bil 234! Så jag gasade iväg för att undsätta bil 230 han babbla om att det var isgata och han gled baklänges i 50 km/h! Tänkte att så illa kan det väl inte vara! Men när jag väl kom dit så........ Det var värre!!!! Det var värre än en spolad hockey rink! Nu kom nästa problem. Kunden visste inte exakt vart han befann sig! Så det vart till att leta! Till slut efter massa språkförbristningar så hittade vi kunden i diket! Så det vart att dra upp honom och gliiiiiiida ut ur skogen! För att jäkta hem hämta Madde och upptäcka att dagis är stängt!:)  Men men sen har dagen jagats på i stressens tecken;)! Men nu är det kväll så nu ska jag ta en öl och bara njuta!! Ha de gott alla!

// Mr Engström

Så sa Wallenbergaren utan Wallen!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0