Så vart det dax.....

För fredag alltså.! Nu har man fått i sig lite pannkaka så man är mätt och belåten. Dagen har varit väldigt lugn har gjort typ ingenting:). Man vart väl mest trött efter nattens bravader. Men får väl skylla mig själv då jag faktiskt vet att man inte ska "gunga" barn i armarna. Men nu har vi praktiserat det så nu gör vi inte om det. Dagen har väl inte bjudit så värst mycket hade ju jour inatt så för en gångs skull så är jag ledig i dag. Tro nu inte att det inte har ringt i firmaluren för det började väl ringa vid strax efter 6 sen har det varit full fart. Skulle väl i och för sig tagit det jobbet SOS ville ge mig vid 6 men dels var jag trött, och sen var inte jobbet förens klockan 7. Så jag tyckte helt enkelt att dag bilen kunde ta det eller nån av de andra natt bilarna. Men som vanligt så var det ingen som tog jobbet av nattbilarna. Nu var väl jag inte så mycket bättre men jag lämnar nästan aldrig iväg ett jobb för att klockan börjar närmar sig slutar dax. Man har arbetstid till klockan 7 då jobbar man till klockan 7 och det innebär att om jobben kommer in fem i sju så är det bara att ta jobbet. Tyvär så har en del svårt att ta det. Nu börjar det mest likna en bitterblogg det här men jag är less på att en del kan göra som de vill och vi andra ska städa upp. Men nu ska väl det lösa sig då jag ändå ska sluta och flytta. Sen har ju tydligen firman fått en ny tung chaufför fast våran chef vet det inte eller? Sist jag prata med chefen så ville han absolut inte ha henne körandes hans bil! Men saker kan ju ha ändrats....
Nu ska jag nog ta och avsluta det här innan det blir en bitterblogg;)!

"Sonen" du skall nog se att det kommer att lösa sig med jobb även om det ser mörkt ut nu.!! Det är bara att fortsätta kämpa....

Till er övriga ha en god fortsättning på året! Glöm inte att skriva 2009 på alla datum saker;)!!!!

// Mr Engström

Hört talas om han Wallenbergaren fast utan Wallen?

Kommentarer
Postat av: Eran son

Mmmm men just nu känns allt dystert. Till och med Lasse Stefanz spelas i moll...

2009-01-02 @ 19:41:37
URL: http://www.metrobloggen.se/russberg
Postat av: Pia

Robin, efter regn kommer sol:)

Kram Den jävla 08:an

2009-01-03 @ 17:39:15
Postat av: Morbror Björn

Hälsa systerdottern! Hennes kusin är kräksjuk eller något liknande. Kräks en gång per dygn och bråkar med lillasyster där emellan... Vi hann i alla fall titta på filmen som du snott din signatur ifrån. Ni är ju lite lika faktiskt... Not!



Hälsa syrran att hon aldrig lär sig att dricka lagom mycket vodka... ;)

2009-01-03 @ 20:35:21
Postat av: Eran son

Den jävla 08:an fick mig att le :) Hon e nog ganska snäll ändå... innanför den där dialekten... :)

2009-01-04 @ 12:38:38
URL: http://www.metrobloggen.se/russberg
Postat av: Pia

Skvallra inte för nån bara (att jag är snäll alltså)



Pia

2009-01-05 @ 10:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0