Så vart det.....

....måndag! Söndagen innehöll en trevlig middag hos bil 230! Mycket trevligt och gott. Sen var det väl en del att göra på arbetsfronten också. Så det var en bra söndag förutom att jag då inte fick se filmen! Fick ju jobb mitt i filmen mycket taskigt. Satt och tittade på National Tresure med bil 230 och "sonen" hemma hos oss men det vart till att åka och ta hand om en bil i Angered som kört in i ett räcke! Släpa med mig den till plåtverkstad och sen hem igen fick ju se slutet på filmen:)! Efter det har det varit lugnt! Fick jobb vid 07.10 trafikolycka på E20. Så nu är jag hemma och väntar på nästa jobb! Funderar på om man kanske skulle ta och plocka lite! Men först ska jag  titta på nyheterna! Ha nu en bra dag alla!

// Mr Engström

Wallenbergaren utan Wallen mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0