Så....

....vart de då dax att skriva lite! Har hänt maaaaassssssoooooorrrr! Men för att inte göra det här till en bitter blogg så tar vi inte allt här! Men vi kan ju alltid ta lite:)! Frun har fått svar på röntgen:(! Vi har även varit hos läkaren som tycker ungefär att nu e man frisk för annars måste ju jag arbeta och skriva i massa papper! Man får ju inte vara sjuk mer än 180 dagar! Då får man helt sonika ta och gå tillbaka till jobbet även om man har ont! Eller som läkaren sa säga upp sig och gå på sociala!? Vänta här nu är det bättre att gå på sociala än att vara sjukskriven!? Måste ju vara bättre att ha nåt att se fram emot! Människan slås ju bara ner av att behöva säga upp sig från sina fasta jobb! Skruvat system har det blivit! Det ända min fru bad om från första början var att inte bli sjukskriven utan hon ville ha en utredning om vad som är fel i nacken! Så nu får vi se vad som händer fram över! Vad har mer hänt??? Massor! Jag vet knappt vart man ska börja egentligen så jag låter nog det vara! Nej nu e det dax att sova en stund! Vet ju aldrig när man får jobb! Har jour i natt sen är man ledig i helgen! :) Kanske blir en öl på lördag med bil230! Får se vad barnvakten säger;)! Ha de nu gott alla!

// Mr Engström

Wallenbergaren utan Wallen är less på politik!


Kommentarer
Postat av: Mamma/Svärmor/Farmor

Håller med dig, det är helt vansinnigt med det nya systemet! Mig tror dom att dom ska kunna placera nånstans på halvtid...... eller så får jag byta jobb helt om dom tycker att dom hittar något som DOM tror kan passa mig (efter 20 år på samma företag?) IDIOTER, ska på möte med FK och läkare fredagen den 13!!!!!!! Tur för mig eller dom?

Ha det gott, trots allt elände:)

Kram

2009-02-02 @ 14:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0