Snabba sjukvården...

Så var det dags att äntligen få göra en röntgen av min nacke! Har bara väntat i ett halv år! Måste säga att de är ooootroligt snabba inom sjukvården. Är lite blandade känslor inför röntgen, dock... Ska bli jätte skönt att få det gjort, så jag kan få en diagnos och få det fastställt om det är bilolyckan som är orsaken. Men det är också lite läskigt! Ska imorgon tillsammans med försäkringskassan, gå till arbetsförmedlingen! Jätte roligt att behöva gå till arbetsförmedlingen när man har ett fast jobb med bra lön och super bra förmåner... Men men har ingen större förhoppning om att de ska kunna hitta något arbete till mig i nuläget heller. Med tanke på hur arbetsmarknaden ser ut!

Ska också ta mig i kragen idag och åka och ta ett kort på mig själv, så jag kan skicka in om nytt körkort. Kan kanske vara bra om man har rätt namn på körkortet... =P

Ha en bra dag!

//Mrs Engström

Kommentarer
Postat av: Mamma/Svärmor/Farmor/Pia

Lycka till Malin:)



Kram

2009-01-08 @ 15:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0