Tidsfördriv...

Har de senaste dagarna kommit på en massa saker som man kan göra, om man känner att man har alldeles för mycket tid, som man inte vet vad man ska göra med! =)

Kan bland annat rekommendera att sätta ett stort bandage runt den hand du i normala fall använder mest. Efter det så försöker du klä av dig dina kläder, inte så knepig utmaning. Se tar du en hel och ren plastpåse och sätter över bandaget, så det blir helt vattentätt. Sen kommer den riktiga utmaningen, ta en dusch! Måste dock utfärda en varning, ge dig absolut inte på att försöka raka dig, då det kan ge riktiga skador! =P När duschen sen är klar, så fixar du dig i ordning, som vanligt, men självklart utan att använda din hand i bandage. Allt detta tar ungefär dubbelt så lång tid som vanligt, och du har fått en massa tid att gå! =)



Sen kan jag också rekommendera att försöka lösa ett korsord med "fel" hand. Tar lång tid, men måste även här utfärda en varning, kan ge träningsvärk i hand och arm! ;-)



Ser ut som en fem åring som håller på att lära sig skriva har gjort korsordet, men det är lång tids åtgång! =)

Sist men inte minst! Skriv ett blogg inlägg med endast "fel" hand...

Här var ett par tips för dig som vill ha hjälp med att få tiden att gå! =)

//Mrs Engström


Kommentarer
Postat av: Morbror Björn

Ser ut ungefär som min handstil när jag försöker skriva så fint jag kan...

2009-01-26 @ 11:48:13
Postat av: Mrs Engström

Det säger väl egentligen mer om dig, än om mig!? ;-)

2009-01-26 @ 13:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0