Vilken bra dag! =)

Idag har varit en riktigt bra dag! =) Tog en liten sovmorgon, hade tänkt att gå upp tidigt, men men.... Gick upp lagom till att min man kom hem, älskar dig hjärtat! Vi åt en liten frukost tillsammans, mycket trevligt! Blev lite slö surf på nätet efter det och en snabb dusch. Sen blev det att springa ut för att möta upp Robin! Har haft en super trevlig dag i hans lastbil. Har blivit fram och bak till Vikan mest hela dagen.... =P Efter det var det dags att hämta upp Madelene från dagis medans Mr Engström fick åka och handla... ;-) Blev en riktigt trevlig middag och nu är det filmdags! =)

Ha en super trevlig kväll!!

//Mrs Engström


Kommentarer
Postat av: Guds högra hand

God morgon vännner!

Ser ut att bli en strålande dag!

Ledsamt ni tog ner mina åsikter, då jag inte skrev något elakt. Trodde inte detta var klubben för insides beundran utan att även läsare fick ha åsikt... Märkligt=(

Någon hade även skrivit att man skulle sköta sitt egna å skita i andra, något jag tycker är svårt när NI väljer att dela ERT liv, det är ju NI som bloggar... vill ni inte ha åsikter, eller att folk skall veta något så har jag ett bra förslag.

Sluta blogga....



Vidare:

jag VET han är bärgare då han har skrivit det på flera ställen. Jag VET du är sjukskriven då du nämt det och tydligen inte "orkar" ha barnen hemma om "dagis är stängt" fy farao va jobbig. hoppas till gud att jag inte får ont i min hand.



Trisst, verkligen trisst du jobbar på Felia och inte vet hur IT säkerhetskall skötas, speciellt när jag jobbar med säkerhet.

Som jag förut nämde, verkligen trisst ni har raderat era inlägg och"hot" om att tala om för alla vart jag befinner mig, och att ni skall se vad ni skall göra med mitt ip för en åsikt? skall jag bli rädd nu? Oh, no? knäskålarna hoppar verkligen ur led....och detta endast för att jag säger emot er.. snacka om att jag har makt? kanske kan få gästblogga??



att ni tagit ner spelar inte någon större roll.... jag har data som expertisområde, tur jag lärt mig hur printscreen funkar...

Undrar vad Chatarina Breven och Marie Jansson säger när han öppnar sin mailbox senare... Jag tror i alla fall inte att dom blir specielt impade det hade inte jag vart över mina anställda. Undrar om du är lika cocky då =P



Undrar seriöst om dom vill ha anställda som snokar privat, såvitt jag vet är det en bra anledning till spark, fast nja, du är ju sjukskriven så märkligt som fan att utnyttja...



Att sen vidare säga jag är i kungsbacka är ren idioti att gå ut med, men sorgligt nog verkar klimatförändringarna gått långt så alla sveriges platser bytt plats...

Nåja.... en liten ursäkt kanske hade vart på sin plats ? hade vart kul med nått i nästa inlägg ;)



som jag sa, ser ut att bli en bra dag=)



ha en fin helg=P

2009-01-16 @ 11:29:18
Postat av: Guds högra hand

oj oj oj... Skakade det runt så ute på hissingen att vi var tvungna o ta till censur... hoppas verkligen att du publicerar det. Fegis vågar du inte ta kritik ?



2009-01-16 @ 11:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0