Vintersjukan!!

Igår när Madde och Mr Engström kom hem igen på morgonen, var min första tanke magsjuka, men det var det som sagt inte. Men man ska nog aldrig ens tänka tanken om sånna saker, för idag ringde de från dagis och sa att Madelene hade kräkts två gånger! Bläää.... Det var bara till att åka och hämta. Verkar dock inte vara kräksjukan, men hon är ganska seg, men inge mer bläblä.... Så hon hann inte ens vara på dagis en heldag efter jullovet, innan hon blev sjuk...

Jag har i alla fall varit och gjort MR-röntgen nu. Ganska klaustrofobiskt, måste jag säga och så måste man ligga helt stilla. Inte så roligt när det tar nästa en timme!! Men men, nu är det gjort och om en vecka ska vårdcentralen ha svaret på röntgen. Sen lär det väl dröja ett par veckor till innan jag får en tid till läkaren, men som sagt sjukvården är inte så snabba... =P

Nu ska jag ta och gosa med min lilla älskling och se till att hon blir frisk! =)

//Mrs Engström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0