Äntligen!

Är jag färdig med Madelenes rum! Bilder kommer.... =P Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra... Har haft så många saker och projekt att göra senaste tiden att man blir lite handlingsförlamad när de tar slut! Eller slut och slut.... Det finns massor att göra, men ska ta en kväll utan saker att göra och försöka strukturera upp vad som blir nästa projekt... =)
Idag har även storebrors lägenhet kommit ut på nätet.... De ska byta till större näste, planeras det på utökning, mån tro!? ;-) Så är du i behov av en trea i Farsta utanför Stockholm, så spana in den här! =)

Storebrors lya!

Nu väntar jag bara på lite bilder på deras nya, är ju nyfiken! =)

Lite historia också!

1889 - Eiffeltornet invigs på världsutställningen.
1928 - Stockholms stadsbibliotek invigs.
1945 - Ingvar Oldsberg, svensk programledare, föddes.
1947 - Johan Rabaeus, svensk skådespelare, föddes.
1953 - Kjell Sundvall, svensk regissör, föddes.
1955 - Angus Young, brittisk musiker, bla gitarrist i AC/DC, föddes.
1967 - Daniel Fridell, svensk regissör,  manusförfattare och producent, föddes.
1971 - Ewan McGregor, skotsk skådespelare, föddes.
1983 - Jordbävning i Colombia, minst 300 människor dog.
2006 - Pink släppte sitt fjärde album, "I´m not dead".





See ya´

//Mrs Engström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0