Bomben...

....har briserat! Har precis haft ett samtal med min föredetta om att ta ner min två andra barn som bor i Rimbo.Av lite olika anledningar så vill jag ha dem här. Så nu får vi väl se om vi kan få dem att bo här! Jag hoppas verkligen att det blir av för jag saknar dem så mycket! Jag vet att man kanske borde ha träffat dem lite oftare än vad jag gör men det är svårt när det är ett så stort avstånd som det faktiskt är. Det är ju dels det här med resan både hur de skall göra den och även vem som skall betala den! Så nu har vi kommit fram till att vi faktiskt vill ha dem här! Så nu får vi se hur barnen ställer sig till det också. För hur man än vrider och vänder på det så måste ju barnen få vara med och tycka och tänka! Sen får man väl handla utifrån det. Sitter just nu och väntar på att kommunen skall ringa och meddela vart och när Madde skall börja på dagis! Tydligen så har hon blivit tilldelad en plats! Skönt det i alla fall. Angående Madde så klev ju hon upp vid 6.15 i morse så det vart ca 2 timmar sömn för min del! Så ja jag är jätte trött nu! Fick precis samtalet jag väntat på! Madde skall börja på Måndag. Så nu skall här kontaktas! Nu skall jag gå in i duschen och sen gå ut och hjälpa min fru ute! Ha nu en underbart vacker dag! Det har vi för här skiner solen!

// Mr Engström

Wallenbergaren utan Wallen grubblar!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej svejs..



Kikar in på eran blogg tack vare Ammis.. :o))



Hur känns det att bo i lilla Jönköping istället för stora Göteborg..??

Nu en nyfiken fråga,, vad långt är det mellan er och dina barn..??



Mellan oss och min son äré 60 mil och mellan min man´s barn och oss äré 70 mil.

Min grabb har varit ner till oss 5 ggr sedan vi flyttade ner hit för 2 år sedan.

Min man´s barn har inte vart ner en gång.



Ha det bäst och njut av vårsolen som har infunnit sig.. // Annelie

2009-03-20 @ 01:47:13
URL: http://minegen65.blogspot.com
Postat av: Stoffe

Så du ska knycka hem barnen? Bättre det än halvdant lösdriveri i Rimbo?

2009-03-21 @ 17:02:41
Postat av: Stoffe

Så du ska knycka hem barnen? Bättre det än halvdant lösdriveri i Rimbo?

2009-03-24 @ 20:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0