Hur....

...många hål kan man göra i en vägg!? Har nu spacklat och slipat i Maddes rum. Det var väääldigt många hål där. Egentligen inte så konstigt då det inte verkar som någon har tapetserat om sen huset byggdes (1991). Så efter att maskat och spacklat så är det bara att vänta lite sen skall det slipas och spacklas igen! Madde är alldeles till sig av lycka då hon skall få ett lila rum. Hon valde själv vilken färg hon ville ha men vi valde nyansen. Så ungefär sen jag klev upp har det varit att hålla på i Maddes rum. Vilket är kul för det blir fint när det blir klart vilket det måste bli helst innan Onsdag. Svärmor kommer ju då så nånstans måste ju hon få sova! Sen till helgen så kommer även "Sonen" och flickvän förbi! Eller kanske ska säga att "sonen" kommer hem. (Man kan aldrig ha koll på vad ens barn gör;))! Så nu har även jag skrivit en rad eller flera:)! Nu skall jag titta till de andra bloggarna sen skall jag äta lite lunch som min fru gör just nu! Sen blir det Maddes rum igen. Ha nu en underbar dag alla där ute!

// Mr Engström

Wallenbergaren utan Wallen gillar sitt nya liv:)

Kommentarer
Postat av: Mamma, svärmor, mormor

Inte behöver ni fixa rummen för att jag ska komma. Bara jag får ett litet hörn någonstans att sova i. Jag behöver inte så mycket. Jag ska ju i första hand träffa min älskade lilla dotterdotter, (dotter och svärson). Obs! att vissa står inom parentes, så gissa vem som är viktigast! hihi! Kram till er alla.

2009-03-07 @ 09:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0