Inskolning....

....har man då varit på idag! Vet ju egentligen inte varför det heter inskolning!? Det är ju dagis hon skall gå på. Sen kan man ju undra varför hon behöver ha inskolning!? Madde trivs ju med att gå på dagis och har väldigt lätt att komma överens med både barn och personal! Vad har vi mer gjort då!? Jag har skottat då vi fick en decimeter snö i natt! Så det vart till att skotta. Sen har jag fixat in en bänkskiva i badrummet så vi får nån ordning där uppe nån gång! Sen har jag lagt ut allt vad täckpapp heter för att kunna måla köks taket! Sen har jag mest suttit vid burken och letat på nätet efter saker! Vi jagar ju fortfarande ett badkar! Så är det nån som har ett badkar över som inte är längre än 150 centimeter så hojta! Sen har vi kommit till insikt att det nog kommer att bli sommar i år igen så vi behöver däck till våran hisinge traktor! Så det är ju bara att leta på typ blocket och andra sajter! Nu funderar jag på om jag inte skall ta och förbereda maten så man får lite middag också! Så nu får ni ha det så bra där ute!

// Mr Engström

Wallenbergaren utan Wallen funderar på snö skor!

Kommentarer
Postat av: Hkan

label/S%25E4ljes/districtcode/1/id/A25531180/ordernr/4/what/gtiinfo/searchword/badkar" rel="nofollow">http://kopochsalj.eniro.se/query/sort/-fulldate/typelabel/S%E4ljes/districtcode/1/id/A25531180/ordernr/4/what/gtiinfo/searchword/badkar

69x138 så håller måttet iaf. 15 mil bort/Håkan

2009-03-23 @ 16:52:28
Postat av: Ammis

Snö??? Uhhh...det vill vi inte ha och har inte fått här i Trollhättan heller som tur är, det kom däremot en massa regn igår men nu skiner solen så gött så gött.

Om jag förstår det hela rätt så behöver du däck till din bil eller?? Måste ju vara en Volvo om man läser mellan raderna??? Ska höra med mannen i huset om han har nått sånt på lager, han ligger på mkt "bröte". Ha det gott.



Kramelikram

2009-03-23 @ 17:05:21
URL: http://ammis.bloggagratis.se/
Postat av: Mamma/Svärmor/Farmor/Pia

Tur man inte bor där ni bor, vi har bara fått lite snö, och det är nästan borta nu!

Jag ska också lyssna lite om det är nån som har däck till er hisingetraktor:)

Ha´re



Kram

2009-03-23 @ 18:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0