Jäkt....

....är det nu! Brukar ju inte jaga upp mig mer än nödvändigt. Men nu är det mycket! Madde vakna vid 7.45 så upp med henne och sitta och mysa lite. Sen vart det frukost när Mrs kom upp. Dagen i dag sedan kommer att innehålla mycket bil åka. Vi skall ner till Jönköping för att handla och kolla lite andra saker sen skall vi tillbaka till våran håla för att gå till tandläkaren med Madde. Så fort vi är klara där så bär det av till Falköping för att hämta svärmor som skall bo här till på söndag! Så mycket fara blir det i dag! Skulle egentligen ha kollat varför det pyser ut luft i mitt ena däck också men det får vi ta senare! Just nu står Mrs och duschar och jag och Madde väntar bara! Angående bilder som efterlyses så kommer det. Har bara inte orkat gå ut för att fota huset. Men för att stilla våra vänner så kan jag säga att det kommer! Ha nu en vacker dag! Här snöar det så vi har en vacker dag:)! Dax att jäkta vidare!

// Mr Engström

Wallenbergaren utan Wallen funderar på en bil till!

Kommentarer
Postat av: 228

Audi 100

omdöme 5

2008-12-21



Kolla!! Hittade på Eniro. Kommentar på Falck. JAAAAA vi saaaaknar Dig!!!!



Efter en timmes väntan på Assistanskåren ringde jag Falck istället som kom efter 20-25 minuter där en trevlig man bytte min fläktrem på plats. Tack Jonny, dig ringer jag nästa gång!

2009-03-11 @ 22:20:45
Postat av: Micke

Ja jag ser inte ner på dig för detta... ;)

Här fick det bli Tacos, ungarna bestämde och jag gav med mig ;) Ha en skön kväll



//Micke

2009-03-13 @ 19:24:04
URL: http://tomten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0