Mitt i....

.....natten! Detta blir ett inlägg mitt i natten som sagt. Har legat och snurrat i sängen så jag höll på att bli tokig. För att inte göra min fru tokig så gick jag ner och satte mig! Så nu sitter jag då här! Miljarder saker snurrar i huvudet men det ska jag inte belasta bloggen med! Dagen som gått har varit en mycket trevlig dag. Mrs lät mig sova i dag så jag smög upp vid 9 så efter att fått i mig frukost och även kollat upp lite saker typ duschkabin, så vart det avfärd mot huskvarna! Vi tänkte att Madde skulle få roa sig en stund! Vi åkte till ett ställe som heter Monkey Town ,meeen vet inte om det var så mycket att hänga i granen! Vi har ju blivit lite bortskämda med GBG. Sen efter att vi suttit där så åkte vi och handla i Jönköping! Vart ju mest mat. Sen efter det så vart det färd hemåt. Vi passade på att ta den långa vägen som faktiskt är ganska fin! Sen när vi väl kom hem så vart det packa upp varor och sen vart det mest ingenting ett tag. Kom på att jag skulle fortsätta i köket så det tog vi tag i och har nu kommit ytterligare en bit. Vi har nu rivit ner alla lister och ska börja spackla för att måla över skåpen och även måla taket! När vi väl har gjort det så är det bara att vänta till vi kan börja göra nåt åt skåp och väggar!

Har ju även skickat ett mail till Bygglov och frågat om de kan hjälpa oss! Vi har ju en dröm om att kunna få ett rum uppe på vinden. För att få det så behövs även en trappa upp dit! Vi har ju alltså en trappa till vinden men det är ju en sådan där hoppfällbar! Så jag tyckte att det skulle vara ett toppen uppdrag för Bygglov. Man får väl hoppas att även de tycker det!

Nu ska jag nog lägga mig på soffan en stund och se vad för skräp som visas på tv vid den här tiden! Så natt nu alla där ute.

// Mr Engström

Wallenbergaren utan Wallen hatar att inte kunna sova! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Man ska sova på nätterna juuuuuu!

Har för mig att vi har pratat om det:)

Fundera inte så mycket, gör det som känns rätt för dig (och övriga familjen, så klart).



Älskar Dig



Puss & Kram

2009-03-18 @ 08:07:32
Postat av: Eran son

Du hade ju kunnat ring mig, du vet ju att jag är vaken vi den tiden :)

Citerar din mamma:

Fundera inte så mycket, gör det som känns rätt för dig (och övriga familjen, så klart).



Älskar Dig



#### & Kram

2009-03-18 @ 18:42:29
URL: http://www.metrobloggen.se/russberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0