På....

....plats har den då kommit! Fick ihop kabinen till slut :)! Så jag tänkte ni kunde få se våran fina kabin!


Visst vart den fin!? För att återgå till dagen så har det inte hänt så mycket. Jag fuskade och tog en sovmorgon idag! Min underbara fru gick upp med Madde så jag låg kvar i sängen till 9. Nu så har Mrs kommit på fler ideér så det vart till att gå ut i garaget och såga till en mall! Maddes rum kommer att bli fint! Dagen för övrigt blir väl att ta och åka ner till Jönköping för att köpa mer färg till taket i köket! Visade sig att vi hade inte så mycket färg kvar som vi trodde. Men det är lugnt vi har ju bara börjat med att måla alla skarvar och hörn ännu! Bilder på vårat färdiga eller ja så färdigt det bilr kök kommer långt senare :)! Nej nu ska jag ta och inviga våran kabin med att duscha mig och dotter! Ha nu en underbar dag! Tyvär utan sol men med snö!

// Mr Engström

Wallenbergaren utan Wallen klappar sig på axeln!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du kan få en klapp på axeln av mamma också:)



Ha´re gott



Puss & Kram

2009-03-22 @ 15:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0