Så....

....har man då kört bil med släp i går! Var i väg och hämtade dusch kabinen! Så nu har jag roat mig med att moterat i hop den då det är ju inte bara att skruva upp den utan man ska ju gärna se till att det inte läcker igenom en massa vatten! Så det vart till att använda en massa silikon. Men det börja åtminstone att ta sig, så vi kanske ska kunna duscha utan att det blir dyngsurt i hela rummet! Mrs fick sovmorgon i dag så jag klev upp med Madde och vi har väl typ inte gjort nåt! Förvisso så har jag roat mig med att tvättat taket i köket så att vi kan måla det idag! Så alla våra projekt börjar ta sig. Man kanske slipper arga snickaren trots allt ;)! Mrs har ju sen hon kom upp haft en väldig fart med att få ihop lite gardiner i vardagsrummet. Så nu är även det fixat och ser bra ut. Man kan ju nästan tro att det bor nån här :)! Nu ska jag nog ta och slänga ihop en kopp och ta och gå upp och fixa det som är kvar i duschen! Ha nu en underbar dag för solen skiner ju idag!

// Mr Engström

Wallenbergaren utan Wallen ska nog bli snickare!?

Kommentarer
Postat av: Vicki

Inne och kikar i din blogg. Sätter ett litet avtryck att jag varit här. Hur gamla är barnen?



Vicki

2009-03-21 @ 15:34:18
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0