Så skönt.....

....att fått klart fläkten! Har äntligen fått tagit bort skyddsfilmen som satt på den. Så nu sitter den där efter många svordomar. Har kommit underfund med att trähus är lite roliga saker! Tog mitt fina laserpass som jag fått av Björn och Marie (tack för det) och kollade så allt vart rakt! Jätte bra blev det fick fästet så rakt och fint! Men när jag sen hängde dit fläkten så såg allt snett och skevt ut. Började mäta och ha mig och upptäcker då att det är huset som inte är rakt! Så efter lite mätande och så vart det bra. Jag satte upp fästet snett och fläkten vart rak! Så nu hänger den där bilder kommer väl senare! Men dagen började faktiskt inte där utan den började vi 7.15 då Madde ville upp! Så det vart att kliva upp och ge henne frukost och sen vart det en stunds morgon tv. Sen efter att sett lite nyheter och sådant så vart det upp i duschen med både mig och Madde. Efter lite dusch så var det dax att åka till dagis med Madde. Tog och åkte själv med henne så min fru kunde få en lugn start på dagen! Sen som sagt så fixades fläkten på plats. Lagom tills det var klart så tog jag och Mrs våra ben och gick till dagis för att hämta henne! Så det vart en promenad både fram och tillbaka! Madde var faktiskt jätte duktig och gick hela vägen. Så nu har man fått i sig lite i magen och kollar runt lite på nätet! Så nu får ni ha det så gott i solen!

// Mr Engström

Wallenbergaren utan Wallen Chockade kroppen med motion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0