Så...

.....nu är man mätt och belåten! Har även hunnit med en dusch och lyckats fått bort luggen från ögonen;)! Har som min fru sa hänt en hel del. Vi har även provat på att krypa i 60 från Jkpg! Vilket inte var så kul! Men vad gör man när man bara har en hisinge traktor och vill ha hem en skiva MDF!? Nu så skall här tittas på Melodi festivalen! Vet ju egentligen inte om jag vill men det finns ju inget att göra när det är det ända som kommer att diskuteras. Så man måste ju se skiten för att ha nån aning om vad alla andra pratar om. Till de som hade lite emot palsternackan i mitt recept byt ut den mot Tex. potatis eller varför inte någon annan rotfrukt! Det går att kombinera hur man vill! Sen får jag väl säga åt "sonen" att du skall se att det löser sig! Bilder på våra renoveringar kommer vi har varit jätte duktiga och fotat massor men nu skall vi bara få in dem i datorn och upp på bloggen! Ha nu en skön kväll!


// Mr Engström

Wallenbergaren utan Wallen åt Kyckling Wraps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0