Vi har blivit med.....

.....Viasat. Vi har nu varit och skaffat oss en box för att kunna se på F1! Mrs vart lite arg efter helgen då man bara fick se korta samandrag! Tillråga på allt så fick man ju inte se vad som hände med Kimi. Nu är det ju som så i den här familjen så är faktiskt den största beundraren av F1 min fru. Måste ju tillstå att även jag tycker om att titta men min fru följer verkligen cirkusen. Så nu har vi då gått på blåsningen att skaffa en box. Det positiva i det hela är att man får alla kanaler gratis i 3 månader! Så här skall tittas på barnkanaler:)! Vad har mer hänt här då!? Jo jag har slipat på våran nya vägg. Mrs har fixat det sista på Maddes rum. Nu väntar jag bara på att spacklet skall torka så jag kan slipa det sista sen är det dax för färg. Har ju en förhoppning att det är klart med väggen när min mor dyker upp med mina andra änglar! Mina barn från Rimbo skall komma ner och vara här över påsklovet! Så som jag har saknat dem! "Sonen" var här igår på en fika kan man säga. Det vart väldigt defenitivt att han inte tänker bo här. Han var här för att hämta sin säng och tv så nu ekar rummet där uppe tomt! Tråkigt att inte "sonen" kom hit för att bo här men det är inget att göra åt! Nu får vi väl se om kanske mina barn flyttar hit annars så får vi väl se vad vi gör av det extra rummet vi har! Vi har lite planer för det om inte barnen kommer ner vi funderar på att riva ner den ena väggen så att vi får ett vardagsrum eller vad man nu ska kalla det! Sen har jag just skaffat Photoshop! Fattar ju inte hur det funkar än men vi ska nog komma underfund med det också!:) Kan ju visa mitt alster!



Visst vart den fin!?

Nej nu får ni ha en trevlig kväll för nu ska jag natta Madde!

// Mr Engström

Wallenbergaren utan Wallen har nu många järn i elden!

Kommentarer
Postat av: Josephine

photoshop är enkelt ;) skrik till om du behöver hjälp, här är ju mästaren dårå hehe.. nej skämt åsido! Hoppas allt är bra med er. Har ni vägarna förbi Lill-Babs hometown så är det bara att ringa så sätter jag på kaffet :P



kram på er

2009-03-31 @ 22:01:06
URL: http://www.metrobloggen.se/mediahoran

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0