Dålig....

...på att uppdatera här inne! Men har ju fullt upp med skolan och praktiken! Men här kommer en liten uppdatering! Jag har fått ytterligare ett kort att lägga ner i plånboken:)! Ett så kallat Förarkort som man anväder till dagens digitala färdskrivare! Annars så är det faktiskt mest plugga som gäller. Vi har ju hunnit fått in ett nytt golv på övervåningen och slipat lite väggar! Nu är det förvisso även påbörjat målning runt fönstret och sen är det taket som ska få sig en skvätt färg. Sen kommer våra snygga tapeter att få komma upp! Kommer att bli skit snyggt! Nej nu är detr nog dax för lite mera plugga! Ha det gott alla så ska jag försöka bättra mig på att uppdatera!

Ja just ja! Kolla denna länk och hjälp nu Micke att få in lite pengar;)! Beställ massor  så blir han glad! Mycket snygga bilder som broderats! http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.3413830


// Mr Engström

Wallenbergaren utan Wallen e strax en trucker!?

Kommentarer
Postat av: Micke

När man gör som ni renoverar glömmer man bort eländet man har i ryggsäcken. Jag gör samma sak och pillar ute i trädgården. Det blir en slags "safe zone" där inget dåligt sker. Jaa om inte växterna dör då :)



Hare gott du med :D

2009-05-12 @ 19:15:45
URL: http://tomten.bloggagratis.se
Postat av: Mamma

Kan man beställa tygmärken också? Det är vi ute efter!



Puss & Kram

2009-05-13 @ 20:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0