Lite bilder...

Har hänt massor här hemma senaste tiden, så uppdateringarna har det inte varit så bra med här på bloggen...! Men men sånt som händer. Här kommer i alla fall lite bilder...



Lite bilder på nya golvet på övervåningen...





Lite bilder på vad jag och Madelene har bakat! =)


Och så lite om dagen i historien...

1888 - Brasilien avskaffar slaveriet.
1940 - Winston S Churchill håller sitt berömda tal till underhuset i vilket han utlovar inget annat än "blood, toil, tears and sweat".
1945 - Lasse Berghagen, svensk artist, föddes.
1950 - Stevie Wonder, amerikansk artist, föddes.
1952 - Jacob Dahlin, svensk programledare, föddes.
1954 - Johnny Logan, irlänsk sångare, föddes.
1979 - Carl Philip, svensk prins, föddes.
1981 - Johannes Paulus II blir skjuten på Petersplatsen i Rom. Som genom ett under räddas han till livet trots svåra inre skador.
2008 - Ett bombdåd i den indiska staden Jaipur dödar minst 80 personer.




Petersplatsen i Rom.


Ha en bra dag! =)

//Mrs Engström

Kommentarer
Postat av: Mamma/Svärmor/Farmor/Pia

Det är väl inte i Madde´s "bakmaskin" ni har gjort dom fina kakorna:) Blev det nånsin några kakor i den?

Blir väldigt sugen, när jag ser bilderna....mums

Synd det är så långt att åka:(



Ha´re



Kram

2009-05-13 @ 20:36:10
Postat av: Ammis

Ring när kaffet är klart...dreggel Ser underbart gott ut :0)

Ha det så bra.



Kramelikram

2009-05-13 @ 20:36:29
URL: http://ammis.bloggagratis.se/
Postat av: Mrs Engström

Dem är väldigt goda, men fruktansvärt söta, så en halv är ungefär vad man klarar! =P Tanken var nog att kakorna från Maddes bakmaskin skulle bli så här, men det blev dem aldrig... Tror värme är bättre än kyla, när man ska baka...! =)

2009-05-14 @ 08:19:44
URL: http://mrandmrsengstrom.blogg.se/
Postat av: bröllopsbloggen

Hej, mitt sociala experiment bröllopsbloggen har nu funnits i en vecka och redan nu har tusentals besökt bloggen.

Jag vill gifta mej min plånbok säger annat så nu är bröllopsbloggen startad där jag söker privat personer företag som kan hjälpa mej förverkliga min dröm...



kan du hjälpa mej??

kanske en länkning eller följa mej på min resa...

allt räknas! tillsammans kanske vi lyckas



kram

2009-05-14 @ 08:28:11
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0