Nu är jag.....

.....glaaaaad! Så j-vla skönt att fått kortet i handen! Klarade ADR kursen så nu får man tydligen köra diverse saker! Nån som tror att jag kommer att köra bensin!? Nej inte jag heller :)! Men det är ju snart ett krav för att få köra lastbil överhuvudtaget! Nu ska jag bara se till att fixa resten av korten också! Men jag menar hur svårt kan det va ;)!? Men nu ska vi inte gå händelserna i förväg! Nu mera sitter jag och åker i en Volvo FH 440 måndagar och tisdagar! Så på våra runt resor så får jag ju se en bit av GBG känns alltid kul! Ska väl försöka se om man får tid över bara när man är där så kanske man kan ta en lunch med "sonen" eller kanske någon annan av ens gamla vänner! Nej nu får ni ha de så gott mina vänner!

// Mr Engström

Wallenbergaren utan Wallen är nöjd!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ett STORT GRATTIS, nu har du kommit en bit på vägen:) Kul:) Lycka till i fortsättningen.



Puss & Kram

2009-05-06 @ 19:17:10
Postat av: svärmor

JÄTTEGRATTIS!!!!

2009-05-06 @ 20:18:36
Postat av: Micke

Hahaha...Hade en lånad till men var så lång att jag kasserade den :D Allt bra annars ? Grattis till ADR kursen... Nu kan det bara gå nerför ;)

2009-05-06 @ 20:20:24
URL: http://tomten.bloggagratis.se
Postat av: Morbror Björn

Grattis! Men du behöver väl inte köra bensin? Det har du väl i blodet i alla fall?

2009-05-06 @ 20:28:22
Postat av: Josephine

Grattis Mr Engström! :D

2009-05-06 @ 21:15:03
URL: http://www.metrobloggen.se/mediahoran
Postat av: Ammis

Bara att gratulera! Skönt att få sånt avklarat kan jag tänka mig.

Ha en bra dag o. ta det lugnt på vägarna framöver.



Kramelikramar till er

2009-05-11 @ 17:12:39
URL: http://ammis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0