Paniken......

....kom krypande igår! Vi satt som vanligt och pluggade i skolan så kommer läraren bara och häver ur sig att vi ska skriva upp den 8/6! Hallå vi har ju knappt börjat plugga;)! Så den 8/6 smäller det då får man se om det blir lastbilskort för en annan! Hela nästa vecka skall ägnas åt att ta truck kort :) man får många saker av staten nu när man är arbetslös! Ska ju få körkort *BECE** sen blir det fullt truck kort, skall få nästan full ADR saknas bara tank! Sen är det yrkeskompetens beviset som man måste ha numera! Fick ju även färdskrivar kortet gratis av staten! Så man kan väl säga att jag har fått lite skatt återbäring ;)! Igår kväll så stal våran "son" Mrs och smet till Västervik för att hämta fisk. Så Mrs ligger just nu och sover hon var ju inte hemma förens sent i natt! Så jag och Madde har ätit lite frukost och jag har även hunnit med att diskat upp det som fanns! Dagen vet man inte vad den har att erbjuda så vi får väl se! Ha nu en underbar dag i det vackra vädret! Här är det vackert i alla fall!

// Mr Engström


Wallenbergaren utan Wallen är nervös nu!

Kommentarer
Postat av: Micke

Önskar detsamma...

Va 177:- ? Då har du 7:- mer än mig ju :(

Ja Tradera är bra OM man lyckas sälja annars går man ju back utan att man sålt en enda pryl...



Lev gott - Må väl // Micke

2009-05-21 @ 10:07:50
URL: http://tomten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0