Sakta men.....

...säkert så närmar jag mig målet! Jag har roat dagen med att köra lastbil av lite olika slag! Har bland annat backat bil och släp och fixade det på första försöket att få in ekipaget i "boxen"! Nej jag är inte stolt;)! Känns skönt att det gått så bra faktiskt! Har fått sett massor av skog och även annat av Småland! Har åkt små vägar i dag "läraren" litade så på att jag visste vart jag hade bilen så jag slapp körgården! Han körde ut mig på en gång vilket var kul att han litade på mig! Nej nu ska jag ta och plugga lite teori också så man fixar alla delar! Ha nu en trevlig kväll där ute!


// Mr Engström

Wallenbergaren utan Wallen närmar sig målet!

Kommentarer
Postat av: Ammis

Godmorgon. Vet inte om du/ni är rätt person men jag är lite desperat angående "sonen".... Va fan är det frågan om, det han är på väg in i bådar inte gott enl. min mening.... Nu är jag en jäkligt orolig moster ska ni veta, har kollat lite på internet och man får rysningar, Jens har en bror som vet väääldigt mkt om detta och det är inga roliga historier.... kan ni göra nått????



Kramelikramar

2009-05-10 @ 08:19:52
URL: http://ammis.bloggagratis.se/
Postat av: Micke

Hallå...

Nej det är dem bilderna vi har på henne just nu. Vi har för närvarande inte det program för att göra brodyr av fotografier. Försöker få loss pengar till detta och då ska man kunna göra färgfoton. Men annars är det jpg.format som gäller. Fungerar som en målarbild för barn. Man ska hålla sig innanför konturerna... Hoppas du förstår min förklaring :)

2009-05-11 @ 21:15:47
URL: http://tomten.bloggagratis.se
Postat av: Mamma/Svärmor/Farmor/Pia

Vad gör ni? Det händer ju inget här:(



Kram

2009-05-12 @ 18:38:59
Postat av: Mrs Engström

Säger bara renoveringar och facebook...! =)

2009-05-13 @ 10:25:50
URL: http://mrandmrsengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0