Sola....

....är ju inget för mig! Så jag får ju hålla mig undan nu när solen skiner så mycket! Nej ska jag väl inte göra men jag är ju ingen större fan av värme! Vet att jag är konstig men sån är jag:)! Dagen började med att jag klev upp med Madde så nu är det barnkanalen som gäller! Funderar på om jag skall ta och klippa gräset idag! Får se vad det blir med det infallet:)! Nej nu ska jag titta på lite Tv med min dotter! Ha nu en underbar dag i solen! Och Ammis krya på dig!

// Mr Engström


Wallenbergaren utan Wallen ska nog köpa en "raggar truck" ;)!

Kommentarer
Postat av: Ammis

Tack så jättemycket. Jovisst skulle jag varit hemma från jobbet idag men jag bet ihop, släppte ner ett par Alvedon och gick å jobbade, men det var inte såå kul men nu på e.m känner jag mig bättre faktiskt. Fast nu har Jens åkt på det istället...

Jag gillar värmen fast nu är det änna fööör varmt i solen så det är skönt att det är svalt inne.

Ha det så gott på er.



Kramelikramar

2009-06-01 @ 17:47:56
URL: http://ammis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0