Som en.....

....annan skrev i en annan blogg! Blogg torka! Det händer en hel del här nere i våran lilla håla men allt skall inte skrivas. Nu har jag gått upp med våran dotter! Känner mig jätte dålig egentligen (förkyld) men nån måste ju gå upp med dottern! Min fru får ju numera ta hand om det mesta här hemma så hon kan gott få sova. Jag är ju i skolan hela dagarna och Madde är ju hemma mesta av den tiden så då får ju Mrs ta hand om allt! Jag lagar ju knappt middag längre. Renoveringarna här hemma har ju bromsats upp lite efter som jag då går i skolan. Men man får ju ta igen det på helgerna men det går ju inte riktigt lika fort! Vårat största problem just nu är hur vi ska kunna måla och tapetsera i trappen! Det är ju ett par meter upp till tak vilket utgör att man inte når till varken taket som behöver målas eller så att man får upp tapeter hela vägen upp. Kan ju liksom inte sätta en stege i trappen! Nej nu ska jag gå och se till att min dotter får i sig lite frukost! Sen vill jag bara säga att efter regn kommer solsken! Vissa av bloggarna jag läser behöver lite uppmuntran! Såååå gå nu in och muntra upp dem vet jag! http://tomten.bloggagratis.se/ är en som verkar ha det lite tungt just nu och behöver uppmuntran! Så ha nu en underbar dag i solskenet!

// Mr Engström


Wallenbergaren utan Wallen körde en spliter ny scania i Fredags!:)

Kommentarer
Postat av: Ammis

Att tomten har det tungt är ju för att han saknar mig förstår du....ha ha ha. Skojar bara. Bloggtorka får vi alla ibland.

Ni får sätta en roller på ett långt kvastskaft el. nått liknande, kanske funkar, vad vet jag???

Lycka till iaf. Du är för go mot din fru, man blir varm i hjärtat när du skriver så ;0).

ha det så bra allihopa.



Kramelikramar

2009-05-18 @ 20:58:39
URL: http://ammis.bloggagratis.se/
Postat av: Mamma/Svärmor/Farmor/Pia

Nu måste det väl ändå ha hänt nånting:(



Ja, ja, bara ni mår bra, så får det väl vara lugnt här:)



Kram

2009-05-19 @ 16:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0