Truck.....

....kort verkar det bli nu! Jag har tydligen klarat av körningen! Satt mest och lekte med trycken när läraren kom fram och sa att jag klarat uppkörningen! Visste ju inte ens att det var uppkörning:)! Vi skulle ju bara bekanta oss med truckarna som det hette. Så nu är det bara skrivningen kvar som skall bli på torsdag! Så förhoppningsvis så ska man då ha truck kort från torsdag! Vad har då mer hänt! Vi har nästan tapetserat klart vi skall lyckas få upp en bord(stavas!??) ! Sen har jag ju varit runt i Facebookens underbara värld! Kul hittade en gammal kompis där i dag som jag inte sett eller pratat med på många år! Hittade även hennes mamma där! Så nu är man "kompis" med dem! Sen har jag mest bråkat med A-kassan om pengar! Ska inte ta det här för jag blir så J-LA arg bara jag tänker på det. Nu så är det dax för lite desperate...
Ha nu en trevlig kväll!

// Mr Engström


Wallenbergaren utan Wallen kör truck som en.........

Kommentarer
Postat av: svärmor

Grattis till uppkörningen och lycka till med skrivningen på torsdag. Håller alla tummar jag har! (Det stavas bård) Kramisar

2009-05-27 @ 09:41:37
Postat av: Mamma

Jippi, ytterligare ett steg i rätt riktning:-)

Ett STORT grattis!



Puss & Kram

2009-05-27 @ 21:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0