Usch...!

Idag är det verkligen super tråkigt väder. Precis nu, så började det spöregna! Men man ska nog inte klaga, vi har haft super fint väder i flera veckor nu. Men jag hade tänkt att gå till dagis och hämta snuttisen, men det får nog bli bilen, om det inte slutar snart.

Har precis suttit och hållit på med facebook.... Har alltid sagt att det inte är något för mig, men å andra sidan så ska man väl kanske inte yttra sig fören man har provat, eller!? Har i alla fall skaffat mig en profil där nu, så får jag väl se om den blir kvar eller inte.... Är lite skeptisk.... =P

Har varit lite dålig på att uppdatera bloggen senaste tiden, vet egentligen inte varför, har bara blivit så. Har hänt massor och de mesta är sånt som inte hör hemma på en allmän blogg.... Så det är nog därför jag har låtit bli att skriva, tror jag.... Har fått lite klagomål på att jag inte skriver in dagens händelser längre, så här kommer dagens iaf....! =)

Dagens händelser i historien....

1471 - Slaget vid Tewkesbury under det engleska inbördeskriget, även kallat "Rosornas krig", där Edvard IV besegrar Henrik VI:s hustru, drottning Margareta av Anjou.
1904 - Tillverkaren Rolls Royce grundas.
1929 - Audrey Hepburn, amerikansk skådespelerska med brittisk-belgiskt ursprung, föddes.
1945 - Tysk kapitulation undertecknas på Lüneburger Heide.
1979 - Margaret Thatcher blir premiärminister i Storbritannien.
1989 - Den amerikanska rymdsonden Magellan sänds upp med rymdfärjan Atlantis.
1991 - Carola Häggkvist vinner Eurovisionsschlagerfestivalen i Rom med låten "Fångad av en stormvind".




Ha en bra dag! =)

//Mrs Engström

Kommentarer
Postat av: Mamma/Svärmor/Farmor/Pia

Här har solen skinit över oss, hela helgen, började regna inatt, och det är väl okej, för då sover ju jag:)

Låter som att ni också haft en lugn och trevlig helg.

Ha´re gott



Kram

2009-05-04 @ 18:05:37
Postat av: Ammis

Nej, allt kan man ju inte lägga ut på bloggen fast man ibland skulle vilja skriva av sig. Har också Facebook, är inte inne så ofta, det roligaste är att jag kan skriva till riktigt gamla kompisar och även se hur dom har det.

Ha en bra dag på er.



Kramelikram

2009-05-06 @ 17:10:59
URL: http://ammis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0