Arbetsförmedlingen, fortsättning...

Är nu inne på min andra och sista vecka hos arbetsförmedlingen, för att göra en utredning kring min arbetsförmåga. I förra veckan fick jag göra en pärm/mapp (se bild i tidigare inlägg), gravera namnskyltar (finns också på bild längre ner) och göra olika industriarbets prov. Känns väldigt givande, men antagligen så ger det dem någonting. Det som har kommit fram hittills är att jag inte kan jobba på löpandeband i fabrik och inte arbeta inom bilindustrin...! Idag har jag fått göra anteckningsblock och fått löda ihop ståltråd till ett rutmönster... =P



Är Nalle Puh på två av blocken! =)

Visst är jag duktig! =P Nu ska jag ta och vila i soffan en stund, innan det är dags att åka till barnmorskan för koll av mig och bebis! =)

Ha en fortsatt bra dag! =)

//Mrs Engström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0