Lite bilder...

Tänkte jag skulle visa vad man får göra hos arbetsförmedlingen nu för tiden...! =P





Visst är jag duktig! =) *klappar mig själv på axeln* Får ju berömma mig själv nu, då man är alldeles ensam. Längtar till nästa vecka då jag får träffa familjen igen. Tänkte jag skulle visa en bild på hur min mage ser ut idag. Är i vecka 23 nu, men ser ut som om det är dags snart... =P





Nu ska jag återgå till mina viktiga eftermiddagsaktiviteter, som idag består av slösurf, teve tittande och funderar på att ta en liten tupplur... =P

Ha det bäst! =)

//Mrs Engström

Kommentarer
Postat av: Mr E

Så fint du gjort! Saknar dig massor och längtar tills du kommer upp hit!



// Mr Engström

2009-09-23 @ 19:20:50
URL: http://mrandmrsengstrom.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Undrar hur stor den magen ska bli, innan det är dags:-)

Kram

2009-09-24 @ 08:03:21
Postat av: Josephine

Åhh vilken fin mage du har!!! :P

2009-09-24 @ 23:14:23
URL: http://dewinther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0